Twistben kanta-asiakasohjelma ja verkkokaupan uudistukset

Twistben kanta-asiakasedut

Olemme päivittäneet kevään aikana verkkokauppaamme sekä lanseeranneet Twistbeliever kanta-asiakasohjelman. Kokosimme tähän blogiin tärkeimmät asiat, jotta saat meillä asioinnistasi ja kanta-asiakaseduistasi kaiken mahdollisen irti!

Tämä sinun tulisi tietää uudesta kanta-asiakasohjelmasta:

  • Sinulla on käytettävissäsi etu jokaiseen tilaukseesi! Näet voimassa olevan etusi kirjautumalla asiakastilillesi.
  • Jokainen ostos nostaa sinut uudelle tasolle, joka tuo mukanaan uuden edun. Ei siis monimutkaista pisteiden tai bonusten keräämistä.
  • Saat hyödynnettyä edut asiakastililläsi näkyvän alekoodin avulla. Voit käyttää tilaukseen yhden alekoodin kerrallaan.
  • Kun siirryt uudelle tasolle kantisohjelmassa, edellisen tason etu poistuu, vaikka et olisikaan sitä käyttänyt, koska tilalle tulee uuden tason myötä uusi etu. Käyttämättä jääneitä kanta-asiakasetuja ei siis voi käyttää takautuvasti.
  • Kanta-asiakasetuina on muun muassa tuotelahjoja, ilmaisia toimituksia, lahjakortteja ja alennuksia.
  • Voit sekä kerryttää että hyödyntää etuja verkkokaupassa ja myymälässä.
  • Et tarvitse erillistä korttia hyödyntääksesi etuja.

Tämä sinun tulisi tietää meillä asioinnista:

  • Olemme kevään aikana saaneet yhdistettyä verkkokauppamme ja myymälän kassajärjestelmän ja tätä myötä asiakastietosi.
  • Näet sen ansiosta nyt asiakastililtäsi kaikki aiemmat ostoksesi teitpä niitä verkossa tai myymälällä - voit siis helposti tarkistaa vaikkapa tuotteen nimen tai meikkituotteen sävyn.
  • Tehtyäsi ensimmäisen ostoksen meillä joko verkossa tai myymälällä, olet automaattisesti mukana kanta-asiakasohjelmassamme. 

Tämä sinun kannattaa tietää verkkokaupassamme asioinnista:

  • Tuotesivulta näet aina verkon ja myymälän saatavustilanteen.
  • Pakkaamme automaattisesti ensimmäiseen 8 verkkokauppatilaukseen mukaan tuotenäytteen. 
  • Palvelemme verkkokaupan chatissä sinua myymälämme aukioloaikoina. Voit kysyä meiltä apua ja ohjeita kaikkiin ihonhoitoon liittyvissä kysymyksissä. 
  • Aukioloaikojen ulkopuolella voit laittaa kysymyksiä asiakaspalveluumme sähköpostilla letstalk@twistbe.fi

Tämä sinun tulisi tietää myymälällä asioinnista:

  • Myymälän aukioloajat ja tiedot voit tarkistaa täältä.
  • Voit varata myymälällä olevia tuotteita itsellesi lähettämällä meille viestiä verkkokaupan chatissä - tämä kannattaa tehdä etenkin jos haet jotakin tiettyä tuotetta ja näet verkkokaupan tuotesivulta, että sitä on vain muutama jäljellä! 
  • Myymälän yhteydessä palvelee hoitola. Hoitolan tarjontaan voit tutustua täällä

Mitä seuraavaksi? 

  1. Onko sinulla jo asiakastili? Kirjaudu ja katso henkilökohtaiset asiakasetusi.
  2. Oletko asioinut verkkokaupassa tai myymälällä, mutta et ole vielä tehnyt asiakastiliä? Aktivoi tilisi tästä sähköpostilla, jota olet käyttänyt tilauksia tehdessä ja tutustu tilisi sisältöön. Näet sieltä automaattisesti kaikki meiltä tekemäsi ostoksesi.
  3. Oletko uusi asiakas, etkä ole vielä luonut asiakastiliä? Rekisteröidy tästä ja katso tervetuliaisetusi.

Luonnollisesti voit asioida meillä halutessasi myös ilman rekisteröitymistä. Mikäli olemme sinulle uudempi tuttavuus kannattaa myös tutustua tarinaamme, tuotevalikoiman kriteereihin sekä tiimiimme. Lämpimästi tervetuloa asioimaan meillä!

TwistBe Kokonaisvaltaisen ihonhoidon asiantuntijasi
TwistBe Kokonaisvaltaisen ihonhoidon asiantuntijasi


Tilaa uutiskirje

Konkreettisia ihonhoitovinkkejä, vaihtuva kuukausietu vain tilaajille sekä tietoa uutuuksista ja tarjouksista