0

Ostoskorisi on tyhjä

UKK

Kokosimme avuksesi vastauksia asiakkaidemme yleisimpiin kysymyksiin muun muassa verkkokaupassa asiointiin, kanta-asiakasohjelmaan, maksutapoihin ja Twistben valikoimaan liittyen.

Mieltäsi askarruttavissa kysymyksissä voit myös aina olla yhteydessä meihin esimerkiksi sivun alalaidan chatin kautta tai sähköpostitse letstalk@twistbe.fi. Yhteystietomme löydät täältä.

Verkkokaupassa asiointi

Miten muovipullo pelastetaan jokaisesta tilauksesta?

Ohjaamme jokaisesta verkkokauppa- ja myymäläostoksesta summan ympäristönsuojeluun erikoistuneelle Greensparkille. Näillä varoilla he pelastavat sinun ja kaikkien muiden asiakkaidemme puolesta kymmeniä tuhansia puolipulloja meristä vuosittain.

Miksi juuri muovipullot?Iso osa markkinoilla olevista kosmetiikkatuotteista sisältää ympäristölle vieraita ja ekosysteemejämme kuormittavia raaka-aineita. Myös Suomen vesistöissä on havaittu jo kalojen sukupuolikäyttäytymisen muuotoksia eivätkä vedenpuhdistuslaitokset saa kaikkia viemäristä alas huuhtoamiamme kemikaaleja pois juomavesistämme. Me tarjoamme sinulle kosmetiikkatuotteet, joita voit käyttää hyvillä mielin tietäen etteivät ne kuormita vesistöjämme eivätkä ihoasi tai kehoasi. Lisäksi halusimme valita ympäristönsuojelukohteen, josta myös sinä voit hahmottaa omien tilauksiesi konkreettisen vaikutuksen. Siksi pelastamme muovipulloja merestä!

Tämä koskee verkkokauppamme pakettitilauksia. Lahjakortteihin sekä kirjetilauksiin näytteitä ei voida lisätä. 

Voiko alekoodeja yhdistää?

Alekoodeja voi yhdistää kunhan samaan tuotteeseen ei kohdistu kahta alennusta. Verkkokauppamme laskee alennuksen aina sinulle parhaan yhdistelmän mukaan. Voit myös hyödyntää ilmaisen toimituksen kun tilauksesi loppusumma ylittää 150€!

Esimerkkejä alekoodien yhdistämisestä:

Oletetaan, että meillä on meneillään kampanja, jossa 50€ ostoksiin saat lahjan, jonka arvo on 15€. Lahjan saa alekoodilla. Lisäksi sinulla on lunastettavissa henkilökohtainen kanta-asiakas alekoodi.

  • Sinulla on koko tilaukseen -10% alekoodi ja olet tilaamassa yli 200€:lla tuotteita: Et voi hyödyntää lahjakampanjaa, koska saat jo tilauksesta 10% alennuksen, joka kohdistuu kaikkiin tuotteisiin. Prosentuaalinen alennus on arvoltaan suurempi kuin lahjan arvo, siksi verkkokauppa hyödyntää tilaukseesi 10% alekoodin.
  • Olet tilaamassa tuotteita 100€:lla ja sinulla on 10% alennus: Verkkokauppa antaa sinulle edun lahjatuotteesta, koska sen arvo 15€ on suurempi kuin prosentuaalinen ale 10€, jonka saisit tilauksesta. Et voi hyödyntää molempia, sillä muuten samoihin tuotteisiin kohdistuu kaksi alennusta.
  • Sinulla on esimerkiksi kasvovoiteisiin alekoodi ja ostat sen lisäksi tuotteita 50€:lla:Voit hyödyntää molemmat edut, koska kasvovoide etu pätee vain kasvovoiteeseen ja 50€ ostoksiin voidaan kohdistaa lahjaetu.

Näin saat eniten etuja tilaukseesi:

Hyödynnä tilaukseesi kantisetu, joka kohdistuu rajattuun tuotekategoriaan tai tuotteeseen, hyödynnä tarjouksemme, joihin ei tarvita alekoodia ja käytä tilauksen myös mahdollinen muu kampanjaetu kuten lahjatuotekampanja. Kun nämä ostokset ylittävät 150€, saat vielä ilmaiset postikulut. Lisäksi voit valita tilaukseesi kassalla yhden ilmaisen näytteen! Näin saat maksimaaliset edut tilaukseesi.

Saako teillä verkkokauppatilausten mukana näytteitä?

Kyllä! Asiakkaidemme toiveesta emme laita näytteitä summamutikassa tilaukseesi, vaan voit jokaiseen tekemääsi verkkokauppatilaukseen valita YHDEN haluamasi näytteen. Valinnan voit tehdä ostoskorissa sivun yläreunassa olevasta alasvetovalikosta. Valikosta näet mitä näytteitä on sillä hetkellä saatavilla.

Tämä koskee verkkokauppamme pakettitilauksia. Lahjakortteihin sekä kirjetilauksiin näytteitä ei voida lisätä. 

Miten teen tilauksen ja maksan sen?

Ohjeet tilauksen tekemiseen löydät täältä.

Onko netissä ostaminen turvallista?

Olemme 100% suomalainen verkkokauppa, joka lähettää myös paketit nopeilla toimituksilla Suomesta.

Käytämme tietoturvallista SSL-salattua yhteyttä luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Emme säilytä luottokorttitietoja tietojärjestelmissämme, vaan ne käsitellään ja säilytetään Netsin turvallisessa Verified by Visa -järjestelmässä.

Myös asiakasrekisterimme on luottamuksellinen, emmekä luovuta tietoja eteenpäin kolmansille osapuolille kaupallisiin tarkoituksiin.

Mitkä maksutavat käyvät?

Käytämme verkkokaupassa Paytrail-maksupalvelua varmistaaksemme maksujen turvallisuuden. Lisätietoja maksutavoista löydät tästä linkistä.

Kuinka paljon postituskulut ovat?

Löydät ajantasaiset hinnat Toimitustavat ja -kulut sivuilta. Ostoskorin ostosten yhteispaino ja tilavuus saattaa vaikuttaa joidenkin toimitustapojen hintaan erityisesti kansainvälisissä toimituksissa. Katso täältä eri toimitustapojemme toimituskulut Suomeen ja ulkomaille.

Mihin maihin toimitatte tilauksia?

Toimitamme tilauksia Suomen lisäksi myös ulkomaille. Toimitusmaat ovat Ahvenanmaa, Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Kypros, Latvia, Liettua, Luxemburg, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Tanska, Tsekki, Unkari, Venäjä, Viro ja Yhdysvallat.

Voinko noutaa tilaukseni Twistbe myymälästä?

Myymäläostoksen maksaminen verkkokaupassa ei ole tällä hetkellä mahdollista.

Voit kuitenkin tarkistaa helposti onko etsimääsi tuotetta Twistbe myymälässä verkkokaupan tuotesivun kautta, ja varata tuotteet sivun alareunan chatissa tai muissa asiakaspalvelukanavissamme. Varaamasi tuote on noudettavissa 2 vuorokauden ajan myymälän aukioloaikoina.

Näin myymälän saatavuus ilmoitetaan tuotesivulla:

Tuotteen saatavuus Twistbe myymälässä

Tätä esimerkkituotetta on tällä hetkellä myymälässämme 4 kpl.

Voinko palauttaa tuotteen?
Sinulla on 14 päivän palautus- ja peruutusoikeus. Voit perua koko tilauksesi tai vaihtoehtoisesti palauttaa vain osan tilaamistasi tuotteista. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Kosmetiikan tulee olla avaamattomissa alkuperäispakkauksissa ja pakkausten ehjiä ja siistejä. Lue lisää palautuskäytännöistämme.
Kuinka kauan minulla on aikaa reklamoida vialllinen tuote?
Sinulla on 3 kuukautta aikaa osto hetkestä reklamoida viallinen/ käyttökelvoton tuote. Tämän jälkeen oikeutesi viallisen tuotteen reklamointiin päättyy. Jos huomaat ostamasi tuotteen olevan viallinen, otathan pikemmiten yhteyttä asiakaspalveluumme chatissä, puhelimitse tai sähköpostilla letstalk@twistbe.fi
Miksi tilaukseni mukana ei tullut lähetyslistaa?
Luovuimme paperisen lähetyslistan pakkaamisesta verkkokauppatilauksien mukaan helmikuussa 2023 tehdyn asiakaskyselyn perusteella luontoa säästääksemme. Löydät tilauksesi sisällön aina takautuvasti asiakastililtäsi sekä heti tilauksen jälkeen saamastasi tilausvahvistuksesta.
Mitä tarkoittaa verkkokauppalähetyksessäni oleva C02-kompensointi?
Käytämme verkkokauppalähetysten pakkaamiseen aina joko kierrätyslaatikoita (varastollemme saapuvista lähetyksistä) tai uusia hiilineutraaleja pakkauslaatikoita. CO2-kompensointi tarkoittaa, että pakkauksen koko elinkaaresta aiheutuneet hiilidioksipäästöt hyvitetään istuttamalla puita Suomeen.
Miten kierrätän verkkokauppalähetyksen pakkausmateriaalit?
Kaiken verkkokauppalähetyksiemme sisältämän pakkausmateriaalin voi kierrättää kartonkikeräyksessä. Kaunista laatikkoamme ja silkkipaperia kannattaa hyödyntää myös askarelussa! Lue täältä kierrätysohjeet!
Ovatko tuotearvostelut varmasti aitoja?
Tuotearvostelun voi jättää sivuillemme vain oston jälkeen tai jättämällä sähköpostin tuotesivulta löytyvän lomakkeen yhteydessä. Käymme kaikki jätetyt arvostelut läpi niitä sensuroimatta, mutta niiden aitouden varmistaen. Saat meiltä Suomen asiantuntevinta apua tuotteiden valintaan ja ihosi hoitoon. Kaikkien tuotearvostelujemme keskiarvo onkin huikeat 4,5/5!

Kanta-asiakasohjelma

Miten kanta-asiakasohjelma toimii? Saanko kanta-asiakasetuja?

Kanta-asiakasohjelmallamme haluamme ilahduttaa ja kiittää sinua asiakkuudestasi. ♡ Jokainen osto Twistben verkkokaupassa tai myymälässä tuo sinulle uusia etuja.

Jotta saat parhaat edut, käytäthän aina samaa asiakastiliä ja sähköpostiosoitetta kaikissa ostoissasi verkkokaupassa ja myymälässä.

Kanta-asiakasetusi voit lunastaa syöttämällä asiakastililläsi näkyvän alennuskoodin verkkokaupan kassalla tai näyttämällä koodin myymälässä. Yhdellä ostokerralla voit käyttää yhden koodin, joka voi olla kanta-asiakasohjelman etu tai muu etu.

Miten liityn kanta-asiakkaaksi?

Rekisteröityminen kanta-asiakasohjelmaamme onnistuu helposti luomalla tili verkkokauppaamme. Rekisteröitymisen jälkeen pääset hyödyntämään vaihtuvat edut.

Mistä löydän kanta-asiakasetuni?

Kurkkaa kanta-asiakasetusi milloin vain kirjautumalla asiakastilillesi Twistbe verkkokaupassa.

Twistbe

Keitä te olette?

Twistbe on kahden naisen, Veeran ja Katin elämäntyylin ja intohimon tulos.

Idea Twistbesta syntyi, kun Veera tutustui aikoinaan “puhtaampiin kosmetiikkatuotteisiin” ystävänsä kautta. Pian kuitenkin huomaten, ettei niiden shoppailu ollutkaan niin helppoa. "Tulisi olla paikka, mistä voisi ostaa juuri niitä tuotteita, jotka näyttävät kivoilta ja tuoksuvat hyvälle, ilman, että tarvitsee huolehtia, onko niiden sisältö edes toimiva, aidosti hoitava, turvallinen tai hyväksi keholle ja maksanko oikeasti tuotteen sisällöstä, enkä pelkästään brändäyksestä." Se paikka on nyt Twistbe.

Twistbe tarinan voit lukea täällä.

Mistä nimi Twistbe tulee?

Nimi Twistbe on lyhenne sanoista “The Way It’s Supposed To Be”. Valitsimme tämän nimen, sillä halusimme sen heijastavan sitä, mitä yrityksemme tarjoaa: puhtaita, rehellisiä, kauniita, toimivia, eettisiä ja raikkaita tuotteita. Tällaisia me koemme, että tuotteiden pitäisi olla.

Miten valitsette tuotteet?

Perustajamme ovat opiskelleet kosmetiikan valmistusta sekä ihon biologiaa, joten edustamamme tuotteet on valikoitu tarkkaa asiantuntemusta käyttäen. Olemme tehneet kattavan työn varmistaaksemme, että valikoimamme tuotteet puhtauden lisäksi aidosti toimivat ja täyttävät kriittisimmänkin kuluttajan toiveet. Tutustu tuotevalikoimamme kriteereihin täältä.

Huomioitteko ympäristön? Entä eläimillä testaus ja allergiat?

Kiinnitämme huomion tuotteita valitessa sekä tilausten pakkaamisessa myös pakkausmateriaaleihin – uusiokäytämme ja kierrätämme 100% kaikesta meille saapuvasta pakkausmateriaalista.

Valikoimamme on eläinkokeeton. Tuotteemme eivät sisällä myöskään mm. synteettisiä hajusteita, silikoneja, eläimestä valmistettuja raaka-aineita kuten karmiini tai yleisiä kosketusallergeenejä kuten limonene ja linalool.

Onko Twistbellä myymälä ja hoitola?
Myymälämme ja hoitolamme sijaitsee Helsingin Kampissa, osoitteessa Lapinlahdenkatu 7.

 

Myymälä on avoinna pääsääntöisesti ma-to 10-18 ja pe-la 10-16. Tarkista pyhäpäivien aukioloajat täältä.

Tutustu hoitoihin ja kokonaisvaltaisen ihonhoidon analyysipalveluihin ja varaa aika täällä.

Ihonhoidon verkkovalmennukset

Miten luon tunnukset ja kirjaudun verkkovalmennusalustalle?

Valmennuksen ostamisen jälkeen voit ensimmäisellä kerralla luoda tunnukset ja jatkossa kirjautua täällä.

Apua ja tietoa ihonhoitoon

Millaisia etuja saan Twistbe uutiskirjeen tilaajana?

Uutiskirjeemme tilaajana saat mm.

  • Liittyessäsi listalle uutena asiakkaana -10% alekoodin verkkokauppaamme
  • Kuukausittain vain uutiskirjeen tilaajille tarkoitetun vaihtuvan erikoisedun
  • Tiedon tuoteuutuuksistamme ja tarjouksistamme ensimmäisenä
  • Kutsun vain uutiskirjeen tilaajille tarkoitettuihin ilmaisiin ihonhoidon webinaareihimme
  • Muita konkreettisia vinkkejä ihosi hoitoon
Mitä webinaarit ovat? Miten osallistun?

Webinaareissa pääset oppimaan ja kysymään vaihtuvista teemoista kokonaisvaltaisen ihonhoidon asiantuntijoilta. Webinaarit ovat sinulle ilmaisia, ja osallistujille on luvassa erikoisetuja ja yllätyksiä. Lue lisää webinaareista ja liity uutiskirjeemme tilaajaksi täällä niin saat rekisteröitymislinkin tuleviin webinaareihin ensimmäisten joukossa.

Mistä löydän podcastit?

SoundCloudin lisäksi löydät podcastin myös mm. Spotifysta sekä iTunesista. Kaikki kanavat ja RSS-feedin linkki löytyvät täältä.

Muuta usein kysyttyä

Haluaisin tilata ihonhoitotuotteita, mutta en tiedä ihotyyppiäni?

Tarjoamme ihonhoitorutiinin analyysipalveluja sekä ihonhoidon verkkovalmennuksia tuloksekkaan ja kokonaisvaltaisen ihonhoitosi tueksi.

Vastaamme kysymyksiisi myös vasemmasta alalaidasta löytyvän chatin kautta, sähköpostilla, puhelimitse sekä Facebook- ja Instagram-sivuillamme. Yhteystietomme löydät täältä.

Helpottaaksemme verkkokaupassa asiointia, voit selata tuotteita ihotyypeittäin.

Miksi ystäväni suosittelema tuote ei sopinutkaan minulle?

On todella yksilöllistä mikä tuote sopii kenellekin. Vaikka tuote olisi ollut ystävälle täydellinen se ei välttämättä sovi omalle iholle lainkaan. Tämä riippuu suuresti ihotyypistä, ihon kunnosta ja sen tarpeista. Myös vuodenaika, stressi sekä kuukautiskierto vaikuttaa ihon herkkyyteen ja miten se reagoi.

Mitä eroa on hajustetuilla, hajusteettomilla ja tuoksuttomilla tuotteilla?

Hajusteeton tuote tarkoittaa, että tuotteeseen ei ole lisätty hajusteainesosia. Hajusteeton tuote voi sisältää häviävän pienen määrän eteeristä öljyä, jotka ovat tietyn raaka-aineen luonnolisena osana, ei erikseen lisättynä. Esimerkiksi jos tuote sisältää pelargonia öljyä raaka-aineena, silloin tuotteen INCI-listassa näkyy Geraniol, Limonene, Linalool, Citral, Citronellol.

Tuoksuton tuote taas tarkoittaa, että tuote ei tuoksu millekkään. Tuotteessa voi kuitenkin olla raaka-aine tuoksu, esim. jos kauraa tai sheavoita ja on tuoksuton, niin silloin tuote tuoksuu kevyesti kauralle tai sheavoille.

Onko kosmetiikan käyttö turvallista raskausaikana?

Suomessa ei käytännössä ohjeisteta raskauden aikana kosmetiikan ja kynsilakan käytöstä tai hiusten värjäämisestä. Naiset saattavat tietämättään käyttää suuria määriä tuotteita, joiden tiedetään päätyvän elimistöön sekä sisältävän liudan kosmetiikan raaka-aineita, joiden tiedetään olevan ongelmallisia.

Twistben valikoiman tuotteet eivät kuormita ihoa. kehoa, hormonitoimintaa tai ympäristöä. Olemme tehneet todella tarkan taustatyön tuotteiden turvallisuuden takaamiseksi.

Ihonhoito, ja kosmetiikan käyttö ylipäänsä, on suositeltavaa pitää maltillisena koko raskauden ajan. Tämä tarkoittaa yksinkertaista rutiinia, jossa on mahdollisimman vähän niin sanottuja infrastruktuuriraaka-aineita, kuten säilöntäaineita, hajusteita tai emulgaattoreita sisältäviä tuotteita. Tälläisiä tuotteita ovat mm. erilaiset öljyt, balsamit sekä kasvovedet.

Eteeristen öljyjen alan koulutuksen ja tutkimuksen johtava taho suosittelee, että raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana ei eteerisiä öljyjä käytetä ja mekin suosittelemme samaa. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Kaikki valikoimamme tuotteet sopivat käytettäväksi raskauden 1. kolmenneksen jälkeen poislukien retinolia sisältävä Leahlani Aqua A, jota ei retinolin vuoksi suositella käytettävän raskausaikana. Sivuiltamme tuotekategorioista löytyy filtteri, jonka avulla voit rajata valikoimamme tuotteet, jotka sopivat myös raskauden 1. kolmanneksen aikana. Kaikki 1. kolmanneksenkin aikana sopivat tuotteet löydät täältä.

Teettekö sisältöyhteistyötä vaikuttajien kanssa?

Kyllä, mielellämme! Meille on tärkeää tehdä yhteistyötä arvomme jakavien kumppanien kanssa, joilla on aito halua auttaa seuraajiaan. Lue lisätietoja yhteistyöstä.