TÀydellÀ sydÀmellÀ, kuluttajien etua aina ajaen
Greg ja Joanne Starkmann lÀhtivÀt hiusalan suuresta maailmasta perustaakseen oman brÀndinsÀ, jonka keskeisiÀ arvoja ovat kestÀvÀ raaka-ainehankinta, pikkutarkka tuotekehitys puhtaimmista raaka-aineista ja kuluttajan turvallisuus.
TÀmÀn myötÀ syntyi Innersense, jonka missiona on ei vain tarjota laadukkaita, parhaimmista orgaanisista raaka-aineista valmistettuja tuotteita, vaan saada sinut myös rakastumaan uudelleen hiuksiisi!
Tutustuimme Joanneen ja Gregiin jo vuonna 2015 vieraillessamme heidÀn salongissaan. Tunnemme suurta yhteyttÀ nÀiden kahden tÀydellÀ sydÀmellÀ kuluttajan etua ajavan kauneusalan ammattilaisen kanssa. Kuten meillÀ, myös InnersensellÀ on keskeisenÀ tavoitteena ei vain myydÀ, vaan jakaa myös tietoisuutta perinteisten tuotteiden ongelmista.
Jos hiuksesi tuntuvat elottomilta, kuivilta tai pinnoittuneelta suosittelemme tutustumaan blogiartikkeliimme SyvÀpuhdistava shampoo vai 14 pÀivÀn hiusdetox?