Täydellä sydämellä, kuluttajien etua aina ajaen
Greg ja Joanne Starkmann lähtivät hiusalan suuresta maailmasta perustaakseen oman brändinsä, jonka keskeisiä arvoja ovat kestävä raaka-ainehankinta, pikkutarkka tuotekehitys puhtaimmista raaka-aineista ja kuluttajan turvallisuus.
Tämän myötä syntyi Innersense, jonka missiona on ei vain tarjota laadukkaita, parhaimmista orgaanisista raaka-aineista valmistettuja tuotteita, vaan saada sinut myös rakastumaan uudelleen hiuksiisi!
Tutustuimme Joanneen ja Gregiin jo vuonna 2015 vieraillessamme heidän salongissaan. Tunnemme suurta yhteyttä näiden kahden täydellä sydämellä kuluttajan etua ajavan kauneusalan ammattilaisen kanssa. Kuten meillä, myös Innersensellä on keskeisenä tavoitteena ei vain myydä, vaan jakaa myös tietoisuutta perinteisten tuotteiden ongelmista.
Jos hiuksesi tuntuvat elottomilta, kuivilta tai pinnoittuneelta suosittelemme tutustumaan blogiartikkeliimme Syväpuhdistava shampoo vai 14 päivän hiusdetox?