Uusi_alku_ihollesi_verkkovalmennus

Me TwistBen perustajat Veera, Susanna ja Kati loimme Uusi alku ihollesi -valmennuksen, sillä huomasimme asiakastyössämme, että ihmiset painiskelevat usein samojen haasteiden kanssa ihonhoidossa. Ihmiset hoitavat ihoa usein tuotteilla, jotka häiritsevät ihon luonnollisia mekanismeja. Tämä saattaa näkyä ihon pintakuivuutena, päivän mittaan rasvoittumisena tai epäpuhtauksina. 

Kuluttajat tuntuvat myös tunnistavan huonosti sen faktan, että mitä kosmetiikkatuote sisältää, vaikuttaa täysin siihen mitä se iholle tekee. Usein tuotteet saattavat tuntua mukavalle tai tuoksua hyvälle, mutta tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa hoitaako tuote ihoa. Tämä on vähän sama kuin arvioisi ruokaa sillä perusteella mille se näyttää tai maistuu, vaikka toki silläkin on merkitystä tuotteen käytettävyyden kannalta. Ruoankaan kohdalla maku tai ulkonäkö ei kerro ravitseeko ruoka aidosti kehoa vai täyttääkö ruoka vaan vatsan. Kuten ruoan kohdalla, myös kosmetiikan kohdalla, vaikutukset näkyvät pitkän ajan kuluessa, joten on helppo olla huomioimatta se, onko tuote aidosti hoitava vai ei. Kosmetiikkatuotteiden raaka-aineiden tunnistaminen on kuitenkin kuluttajille uutta, ja tähän tarvitaan selvästi tietotaidon lisäämistä. 



Kun päätimme tehdä valmennuksen, meille oli alusta asti tärkeää tuottaa puolueetonta tietoa. Valmennuksemme ei ole millään tavalla kosmetiikkabrändien tukema. Tämän valmmennuksen avulla haluamme auttaa sinua tekemään parempia valintoja ihosi ja terveytesi puolesta.

Hyvän, laadukkan ja tehokkaan ihonhoidon ei tarvitse olla kallista ja monimutkaista. Valmennuksen avulla sinä saat yksinkertaiset vinkit, joiden avulla pidät ihostasi huolta parhaimmalla mahdollisella tavalla.

Veera kertoo: “Kun opiskelin kosmetiikan valmistusta ulkomailla, sain erinomaiset valmiudet ymmärtää, mitä laadukas kosmetiikka on ja mitä iho oikeasti tarvitsee. Koin, että tämä on tietoa, joka kuluttajille ei useinkaan välity. Halusimme tehdä siihen muutoksen.”

Veera jatkaa: “Moni kysyy minulta, miksi en sitten tehnyt omaa kosmetiikkalinjastoa? Koen, että markkinoilla on olemassa jo aivan ihania tuotteita. Tutkiessani kuluttajien ostopäätöksiä ja kosmetiikkamarkkinoita totesin, että kuluttajille toisi enemmän lisäarvoa se, että he osaisivat valtavasta tuoteviidakosta valita ne järkevimmät tuotteet, niin että paketin ostaessaan maksaisi ainesosista, jotka aidosti hoitavat ihoa.”

Kati: “Meillä on kaikilla myös kauppatieteiden maisterin tutkinto ja itse olen erikoistunut kansainväliseen markkinointiin. Olen oppinut kuinka tämän päivän markkinointi perustuu vahvasti mielikuviin sekä jopa harhaanjohtavaan mainontaan. Halusimme ottaa kuluttajan puolen ja murtaa kosmetiikan ja ihonhoidon ympärillä olevan harhakuvat.” 

Susanna: “Koemme, että tämän valmennuksen avulla kuluttaja saa valmiuden ymmärtää paremmin ihonsa tarpeita ja muutoksia sekä tehdä parempia päätöksiä kosmetiikkaostoksilla ollessaan. Tämän ansiosta hän säästää rahaa ja saa aidosti hoidetun, terveen ihon, loppuiäksi.” 

Tämä on elämäntapamuutos ihollesi!

Jos haluat mukaan valmennukseen voit tutustua tarkempiin tietoihin sekä ostaa paikan valmennukseen täältä.